UAB „Aconitum“ strateginis tikslas – padidinti įmonės tarptautinį konkurencingumą. Viena iš priemonių šiam tikslui pasiekti yra įmonės įgyvendinamas projektas „Lietuviškų produktų eksporto plėtra prioritetinėse rinkose“ (Nr.03.2.1-LVPA-K-802-02-0006). Šis projektas finansuojamas pagal 2014 – 2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo priemonę Nr. 03.2.1-LVPA-K–802 „Expo sertifikatas LT“.
Projekto tikslas: paskatinti UAB „Aconitum“ gaminamų produktų eksportą, finansuojant planuojamos eksportuoti produkcijos sertifikavimą (privalomą registravimą) tikslinėse užsienio rinkose. Tarptautinėse rinkose siekiama kurti teigiamą įvaizdį, kad įmonė, vykdanti gamybos veiklą Lietuvoje, yra kokybiškų ir tarptautinius standartus atitinkančių produktų tiekėja.
Projekto metu įgyvendinama maisto papildų registravimo užsienio rinkose veikla. Siekiamas rezultatas – iš viso užregistruoti 20 maisto papildų: Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kanadoje, JAV, Ukrainoje ir Rusijoje. Šiuo metu jau registruoti keli maisto papildai Kanadoje ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose.