| Flavoxan |
|
|
|
Flavoxan Maisto papildas Pakuotė - 40 kapsulių Sudėtis Vienoje kapsulėje yra:
Sudėtyje esančios medžiagos tinka:
Vartojimas Gerti po 1–3 kapsules per dieną valgio metu ar tuojau po valgio. Sudėtinių dalių savybės Izoflavonai Izoflavonai dar kitaip vadinami natūraliais estrogenais, nes organizme jie jungiasi prie estrogeninių receptorių ir veikia panašiai kaip estrogenai. Izoflavonai lengvina menopauzės simptomus, reguliuoja hormonų lygį premenopauzės metu, padeda osteoporozės atvejais. Izoflavonai – genisteinas ir daidzeinas – pasižymi antioksidacinėmis bei fitoestrogeninėmis savybėmis, gali padėti užkirsti kelią navikiniams susirgimams, ženkliai sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, gerinti kraujotaką, mažinti uždegimą, stiprinti imuninę sistemą. Linų sėklų aliejus Linų sėklų aliejuje yra omega-3 ir omega-6 rūgščių. Šios medžiagos dalyvauja prostaglandinų gamyboje. Prostaglandinai – veikliosios biologinės medžiagos, kurios reguliuoja fiziologines ir medžiagų apykaitos funkcijas. Linų sėklų aliejuje taip pat yra fitoestrogenų, kurie gali padėti užkirsti kelią navikiniams susirgimams, ženkliai sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, gerinti kraujotaką, jie mažina uždegimą, stiprina imuninę sistemą. Efektyvumą įrodantys moksliniai tyrimai * 1995 m. Anglijos Duno Mitybos Centro mokslininkai 9 mėnesius tyrė premenopauzinio amžiaus moteris ir nustatė, kad, vartojant izoflavonus, sumažėjo cholesterolio kiekis, pagerėjo lytinių hormonų apykaita, menstruacinis ciklas pasidarė reguliarus. * Vartojant izoflavonus 5–6 savaites ir netaikant jokių dietos apribojimų, sumažėja blogojo cholesterolio ir padidėja gerojo cholesterolio kiekis žmogaus organizme, padidėja kaulų tankis, sumažėja osteoporozės rizika. (1999m. Kopenhagos Pano institutas, Toronto Michaelio ligoninė, Šiaurės Karolinos universitetas, 1998m. – Hjustono Beiloro koledžas ir Ilinojaus universitetas, 1995 m. Anglijos Mitybos centras). * Premenopauzinio amžiaus moterims 1 mėnesį skirti izoflavonai. Pastebėta, kad izoflavonai reguliuoja menstruacinį ciklą: ovuliacijos metu mažina liuteinizuojančio hormono ir folikulus stimuliuojančio kiekį, didina estradiolio koncentraciją, mažina cholesterolio kiekį kraujyje. Izoflavonų poveikis panašus į antiestrogeninių vaistų poveikį.(Cassidy A, Bingham S, Setchell KD. Am J Clin Nutr. 1994 Sep;60(3):333-40.) * Atlikti dvigubai akli, placebo kontroliuojami, randomizuoti tyrimai su 200 postmenopauzinio amžiaus moterų. Kaulų mineralinis tankis matuotas tyrimo pradžioje ir po 1 metų nuo gydymo pradžios. Viena grupė moterų vartojo izoflavonus, kita grupė – placebo. Visoms moterims buvo skiriama kalcio ir vitamino D3. Moterų, kurios vartojo izoflavonus, kaulų mineralinis tankis mažėjo lėtai, jos mažiau rizikavo susirgti osteoporoze. (Chen YM et al. J Clin Endocrinol Metab. 2003 Oct;88(10):4740-7) Literatūra: 1.Cassidy A, Bingham S, Setchell KDR. Biological effects of soy protein rich in isoflavones on menstrual cycle of premenopausal women. Am J Clin Nutr 1994; 60:333-340. GAMINTOJAS UAB "Aconitum", Taikos pr. 102, Kaunas, Lietuva. Parengė gyd. Gražina Vasiliauskienė |
| < Ankstesnis | Kitas > |
|---|









